Ligga på danska..

Personligt:
Folk har tjatat på mej ett bra tag nu.. -Du är lite bitterfitta.. Men de är förklarligt eftersom du inte fått nåt på ett tag.. Varför ligger du inte bara?

Nu är de gjort.. 2 ggr.. Kan inte förmå mig att "tjoa" över någon av dem.. Men bitterfitta hoppas jag att jag inte blir kallad längre.. iaf inte pga samma anledning.. haha.. =)

Men kan säga en sak, de kommer IKKE ta över ett halvår tills nästa gång

Jobb:
För övrigt, klarar inte danska..
-Ejnfyajjte...
Mmm.. precis.. 148.. precis vad jag tolkade de som.. inte..
-Förstår du inte vad jag säger? (på ren svenska..)
-Nej de gör jag faktiskt inte.
Svaret på de blev en tung suck med höjda ögonbryn...
- ONE FOUR EIGHT! That's my room number! I would like to put it on my room!
Mmm, precis vad jag trodde..

Rent ut sagt; SPÖTT UT GRÖTEN!!

De tråkiga var att de faktiskt var en riktigt snygg kille på 25-30 år. 

7 dagar i rad, inget liv.. 

Allt är som vanligt med andra ord!

När ska jag lära mej att sova..?
De funkar inte längre..



VI SÄGER INTE CHIP I VÄRMLAND!


// Eda 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0