Tygkåt, glömmer aldrig gamla vänner

Ja, de är vad jag är! kollar egentligen inte på killars "attribut", snarare  hur exempelvis jeansen sitter..
Sen visar de sej att våren verkligen är på väg, som jag skrev senast, de är verkligen fine pöjker överallt!
Vakter.. Vad gör de med oss tjejer? Hur lyckas de vara så förförande läckra utan några specifika "tillägg"..
Inte för att jag klagar, ögongodis förlänger livet..

Antes 30 års fest idag =) trevligt trevligt, lite skumt folk bara, blev en slags utböling med Nathalie som tur va, hon vet hur man räddar situationer.. Blanda en ny drink som tydligen spred sej ett par bord bort iaf..
Passoa, Bacardi Grand Melon, Koncentrerad apelsinjuice, Lemon sour, Sprite, Roses lime och Bitter lemon.. Var gott, iaf den första jag provgjorde, sen lyckades jag få den med absolut mest apelsinjuicekoncentrat.. Var en väldigt begränsad bar..

Blev lite raketer, sen kl 10 sattes Ante på en stol för "presentöppning".. Musiken sätts på och in kommer en strippa i polisuniform (ska ev lägga ut en film på detta), jag och Nathalie upptäcker med förfäran och tittar på varandra:
-Det är hon som skällde ut oss för att skratta i torsdags på Maxim!

Senare kommer hon förbi Harrys när vi står ute och röker med sina strippvänner och stannar till och pratar med oss.. Vi ber än en gång om ursäkt, förklarar igen att vi inte skratta åt henne osv. Men hon ville bara prata om kvällen och om hur nervös hon var inför dansen och tyckte att vi skulle absolut dra med oss massa folk till Maxim på efterfest, och vi skulle få förmånligt pris.. Tjejer är ju alltid gratis, men kommer inte riktigt ihåg vad hon sa..

X:et var naturligvis med på festen.. Känns fortfarande skumt att se honom.. Känns som jag aldrig kände honom..

Var snabbt inne på Valfrids och tog  en liten gt, vi försökte jämföra rumpor på Snygg-Ola och Olof, gick dessvärre inge bra då de bestämde sej snabbt för att dra ner skjortorna.. *morr*



Det var dock ett stort tomrum. 
En person till som skulle ha varit med.
Tro inte att jag inte tänker på dig.
Du finns i mina tankar.
Speciellt vid såna här tillfällen.


Vila i frid

Ida


Kommentarer
Postat av: Kim

Skönt ord.. Strippvänner :-)

2008-04-15 @ 10:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0