Idoler och förebilder

Stolt Stark Trygg

Jag är stolt över min pappa och det han åstadkommer, både karriärmässigt och privat.
Grymt stolt över att han gör det han brinner för och gör det bra. Han slutar aldrig bry sig och har ett 24 timmars jobb.
Det enda som är tråkigt är att mamma får lida av hans resor och frånvaro.

Men deras kärlek och tillit är stark och mitt stora hopp om att ett förhållande kan funka trots missförstånd och skilda åsikter.

Min mamma gör mig så glad och stolt, hon är min skyddsängel. Hon är så stark, trots motgångar och stor press från alla håll. Hon är den som står mig närmast, den som verkligen känner mig.

Min älskade bror som bryr sig om alla som är mindre, svagare eller ensamma. Som inte tål att farmor bara fick en julklapp på julafton (trots hon hade redan fått en resa) när vi andra hade massor av paket och ordnar med detta i sista stund. Som ställer upp för de som blir utstötta eller mobbade i skolan.

Jag älskar min familj.
De är mitt allt. Alltid.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0